Saskia Renshoff

'k ben heel blij met je nieuwe rol. Of het de rol is of jij als persoon, maar wat ik met name fijn vind, is dat we snel kunnen schakelen en er snel knopen doorgehakt worden. Dat is prettig voor ouders en leerling, zij weten snel waar ze aan toe zijn. Dat merk ik ook zeker terug.

Daarnaast gaat de communicatie goed en vlot, je weet altijd al waar het over gaat als ik langsloop (via Magister ben je al bij).

Het geboden maatwerk is echt goed en passend bij de leerling en de situatie. We hebben natuurlijk wel tot nu toe leerlingen gehad, bij wie duidelijk was dat het absoluut niet lag aan de ‘drive’ om het goed te doen op school, dat scheelt natuurlijk wel.

Ik leer er ook weer veel van, hoe de lijnen kunnen en zouden moeten lopen.

Wat ik nog wel eens lastig of wat onduidelijker vind, is de lijn met ondersteuning. Ik zet ze er vaak bij in Magister als ik denk dat het zinvol is, maar dat doe ik meer op gevoel.

Kortom: blije collega! Saskia

We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden

Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.