Joyce Busser
Een aantal jaren geleden was er een blinde jongen bij ons op school, Abdallah. Niels heeft zich meteen aangeboden als coach. Het jaar daarna werd Niels de mentor van Abdallah en een collega werd de coach. Heel fijn als een collega zich hier vrijwillig voor aanmeldt en zijn best hiervoor wil doen. Dat doet Niels overigens vaker. Ook bij een andere (lastig te begeleiden) leerling, geeft Niels zich vrijwillig op om in de tweede klas zijn mentor te zijn. Dat is voor de betreffende leerling én ouders heel fijn. Voor school is het prettig als een collega klaarstaat om deze leerlingen te begeleiden.